0

Doft- och smak

"Kaffe är så fruktansvärt äckligt! Rent ut sagt vidrigt! Usch bara tanken på lukten!" for igenom mitt huvud imorse. Jag som alltid älskat och i princip hinkat kaffe känner bara plötsligt att nu får det var nog. Gravidillamåendet är kvar, liksom känslan för lukt och smak. Mina favoritäpplen, Granny Smith..... Äckligt. Går inte ens att titta på frukten. Igår var vi hos några underbara vänner och åt lite kräftor. Karlaras Whisky på kvällen, fruktansvärd!
Min brors parfym doftar underbart! Men min mans andedräkt....Fy.... 
Just att vissa saker triggar....
 
Sen finns det en sak jag alltid kommer att älska, gravid eller ej. Hästar. Och idag ska jag äntligen få rida. Lukta och borsta Lusse och komma ut i skogen i det här svala höstvädret. Can't wait. Men först blir det ett löppass i skogen 8km. Vet inte riktigt vad jag gett mig in på men det går säkert bra =)
 
 

Kommentera här: