0

*Underbara barn*

Min son är så jävla goe asså. Han har på bara några veckor börjat prata fyraordsmeningar och har liksom åsikter om allt.
Imorse satt jag på sängkanten och bad honom ge mig min behå som låg på golvet

"beeååå" upprepade han, han vill upprepa allt man säger för att liksom smaka på orden

Jag, exalterad över att han var intresserad, förklarade med min mest pedagogiska stämma att tjejer har tuttar så vi behöver en behå för att tuttarna ska ha någonstans att vara. Min son tittar fascinerat på mina tuttar. Sen säger jag att killar har inga tuttar så de behöver ingen bh. Min son ser lättad och glad ut. Han har gått runt här hela morgonen nu och upprepat

"Inga tuttar inga tuttar inga tuttar"

Och om jag hade möjlighet skulle ni fått höra hur det låter. När en snart 2,5 åring pratar så låter det underbart sött! Och skönt att man faktiskt kan börja föra riktiga samtal med pojken. Som han växer min lilla älskling!

*Love you!!*

Kommentera här: