2

*Mördarvecka*

My god min son har fått svårt att somna på kvällen! Igår när jag kom hem sådär lagom trött vid niotiden var han fortfarande uppe. Fick tillbringa mina första 45 minuter hemma till att sitta i ett mörkt rum medan han korvade runt i sängen. Det är på inget sätt hans fel. Men ska kolla på dagis idag hur mcyekt de låter honom sova där. Hemma sover han aldrig middag. Jag förstår om han behöver det där med tanke på det något busigare tempot, men kanske inte så pass länge att man inte kan lägga honom i normal tid hemma sen.
Det är roligt det där vilka rutiner olika föräldrar har. Jag tycker senast åtta att det är läggdags. och det är för att man ska kunna få lite egen tid också. Den senaste tiden har jag och sambon inte hunnit umgås på flera flera dagar. vi går som åskmoln om varandra här hemma och mycket pga vi just inte haft tid att bara vara med varandra. Så idag blir det lite krafttag kring detta!

Längtar till barnmorskan på fredag....Har inte ens haft ork att njuta av bebisen i magen... Måste bli ändring på det....

*puss*

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

skriiv! =) /jenny

2 Anonym:

skriven

Grattis till bebisen!!! :)

Kommentera här: