0

*Dancing on my own*

När jag hitta en artist jag älskar lyssnar jag ihjäl mig på den. Nu är det Robyns tur, fan vad hon är bra!



Låten är så himla fint melankolisk så det finns inte! Speglar lite hur jag känner just nu, att känna sig som den enda gravida i världen, fast man ser magar överallt (tror många kvinnor tänker föda i sommar). Det handlar ju om att de känslor som pågår inom en är ju bara ens egna, inget någon annan kan känna, fast man har allt stöd i världen. Jag tror det är det som får en att känna sig såhär. Bebisen är redan van vid mitt trogna musiklyssnande med mycket bas. Den dansar när jag diggar =) Speciellt i bilen till och från jobbet =P

Blev så intensivt stolt över min son imorse, han är så duktig! Har int evarit på dagis på över två veckor då Magnus varit pappaledig, så jag tänkte att han kanske inte hade lust idag. Men så berättade jag nyheten för honom när han gnuggade sömnen ur ögonen, och började genast tindra med ögonen och sprack upp i ett riktigt solskensleende. Han fullkomligt sprang till dagis och kastade sig på fröknarna. Idag skulle det bli extra kul eftersom de dels ska åka buss (vilket han avgudar) och sen titta på hästar (fast han nog inte vet hur nära de faktiskt ska titta :) ) Han är världens bästa, min son...

Nej, off to work, sen storhandla och ännu en kväll framför fucking jävla fotbolls-VM. Det förstör ALLT vad kärleksliv heter (då det slutar skvala på teven vid elva och jag sedan säkert en halvtimme tillbaka legat tokdäckad i sängen enligt mina MYCKET punktliga gravidrutiner).

*puss!*

(klicka för förstoring)

Kommentera här: