1

*Kalle Kunskap*

Det här spelet har jag skickat efter till min underbaraste son. Har insett att vi kan ha jävligt tråkigt här om dagarna. Nu kommer vi förena nytta med nöje! lite nostalgi med tanke på att min yngsta bror (som ju är 11 år yngre än mig) spelade det här som liten... Exakta omslaget och allt =)


Har känt mig skitkonstig idag. Svettig och kall om vartannat, yr i skallen och liksom inte riktigt helt 100. Inte blir det bättre av att jag är hypokondriker och tror att jag råkat ut för diverse åkommor. Ska ringa barnmorskan imorgon bitti, just in case. Man blir jävligt nojig som gravid.

Min man har fått för sig att vårt barn ska heta Felix, vilket i min värld förknippas med ketchup (jag kan ABSOLUT inte assocciera mitt barns namn med något annat över huvudtaget, därför har vi heller inte många namn att välja på). Jag tycker namnet är direkt fult. Eller....Inte passande helt enkelt. så nu har vi hittat ytterliggare en grej att småkivas om...



Kommentarer:

1 Mamma:

skriven

Axel som namn kanske? Lite av Albin och lite av Felix.

Kommentera här: