10

~*Ledsen*~

Som en blixt från ingenstans, som en sten som träffar bakhuvudet, när blodet pltösligt blir till bly.... När döden knackar på dörren bli man påmind om hur kort livet här, men framförallt också hur skört det är. Och hur viktigt det är att uppskatta varje dag och verkligen leva.
I morse fick jag panik, hela min värld rasade samman och i chock hyperventilerade jag trots sambons trygga famn. Man kan liksom inte förstå det först, och trots att det är ett djur är det ens familjemedlem, en käraste vän.

Alfons blev påkörd i morse, avled direkt. Tack till dig som ringde och sa det (Jag är inte arg på dej) och tackar mig själv för att han alltid hade halsband på sig.

Alfons blev nästan 2 år, jag saknar honom och älskar honom hur mycket som helst. Min fina kisse

~*Vila i frid*~
image260

Kommentarer:

1 Jessi:

skriven

usch vad sorgligt... Jag beklagar verkligen.
R.I.P

2 Jonna:

skriven

Godmorgon!

3 Maja:

skriven

*stor kram*

4 Hanna:

skriven

Ah, vad tråkigt!

5 Anonym:

skriven

nä, fina alfons!=( vet hur det känns. så mycket att jag tom måste gråta lite över hampus igen.. dom är verkligen inte bara djur.
många kramar! lisa

6 Ida K:

skriven

Alfons - R.I.P. Han var jättefin och mysig. stackars dig och Magnus. Kramar

7 Anonym:

skriven

Jag beklagar/ Många kramar julia

8 vewe:

skriven

gumman, stackare. Lider med dig. Puss

9 Jenny:

skriven

Noo Alfie!! Fy fan vad hemskt det är när det händer nåt med ens djur!! Usch och fy!
Jag går och är orolig jämt över Musse typ..
Stackars lilla bellie, men jättebra att dom hörde av sig! Så man inte går och lever i ovisshet.
Puss gumman

10 hanna:

skriven

usch vad jobbigt =/ jag har två katter själv och när de är borta bara några dagar så går man ju sönder av oro.. att ens katt blir påkörd måste ju vara de absolut värsta! skönt att du fick reda på det i alla fall!

Kommentera här: