0

*Sleep issues*

Jag hatar att inte kunna sova. Händer inte alltför ofta tack och lov, men när sambon gick upp vid tre inatt kunde jag fan inte somna om efter honom. Så jäkla bökigt. Har suttit som ett spöke framför datorn ända fram tills nu. När klockan snart är sex och Casper ändå kommer vakna om någon timme. Väldigt typsikt. Inte får man hinka i sig kaffe hur som helst heller *suck*Ursäkta att jag låter så negativt, inte hela världen kanske. Bara det att jag har en hektiskt arbetsdag kvar som jag ska överleva också...
Så mycket tankar som snurrar...Tänk om man bara kunde trycka på en "off-knapp" Fan kan ingen uppfinna en sån? Vad ska man med sina mupptankar till ibland. Man går och väntar på besked och är orolig fast man kanske inte behöver vara det över huvudtaget. Så oroar man sig kanske i onödan..

Nej föfan, uppfinn en sån knapp till min hjärna så lovar jag att dyrka dig för resten av mitt liv.

Kaffe var det kanske ja...Och en dusch...

*puss*

Kommentera här: