0

*Glad*

ooo måste skynda mig iväg till jobbet snart! Jag fattar verkligen inte att man har hur mycket tid som helst i början. Man tar god tid på sig och så helt plötsligt är klockan asmycket och man undrar vart tiden tog vägen. Alltid samma sak =) På tal om tid fick jag finaste presenten på mors dag! jag hade bara i förbifarten pratat om "Jetset addiction"-klockorna på Urochpenn-reklamen en kväll med sambon framför teven. Att jag tyckte den shockrosa var så fin. Det hade han tänkt på och köpt den åt mig! ÄLSKLING!!! liksom.... =) Den ser nästan ut som på bilden nedanför, förutom att den då är chockrosa och inte ljusrosa. I love it! Perfekt för mig som har så mycket svarta kläder. Dessutom är neon/starka färger inne nu. Och spelar roll att det ser så flashig ut. Skulle man se ut som klockan på resten av outfiten blir det för mycket. Men på en arm med övrig svart klädsel...SKITSNYGGT!
Så thank you darling! Nu måste jag rusa =)
*puss*


Kommentera här: