0

*Lite allt möjligt*

Linnekjolen på, luftigt så inte låren kletar ihop. En insmord son. En hyfsat gravid kvinna. En röd volvo V70. Soligt och varmt. Tanka. Glass. Skogen. Rasbo. Det blir vår dag idag. Ska jobba hela helgen, likaså sambon, så sonen ska få leka med mormor och morfar och morbror x2 under dagarna. Efter denna helg är det bara TRE dagar kvar sen har jag semester i fem veckor. Ska bli så inhelvetes skönt, blev bara tvungen att lägga fram det så =) Jag svettas lite mer nu och känner mig framförallt betydligt söttre, och större lär man ju bli =)

Fick idag en ny tid till ultraljud i vecka 34. Den 29:e september. Tillväxtkoll kallas det. Ska bli skitkul att se sin underbara lilla bebis igen, nu när allt verkar bra med den.

På tal om bebisar, grattis till Pernilla som födde en liten Emma igår. JÄTTEGRATTIS OCH MASSA KRAMAR.

Vi var på Ikea och Barnens hus igår. Köpte 1,5m hög juccapalm, bebissaker såsom; sängkläder, skötbädd med filt till, handduk, mjukisdjur och en sån där "mjukisleksak som är med äverallt". Casper har en nalle, den här ska få en supermjuk kanin. Jag har boat på så sätt att jag har gjort iordning en låda med bebisprylar. Så när jag längtar kan jag gå och titta. =)
Vi funderar också på tre olika typer av syskonvagnar. jag vill liksom bara gå och köpa en nu! Den första här nedanför är den bästa. Men fyfan den var dyr. Vi har råd med ungefär 7000. Den översta går på 9500 med allt. Men *suck* vad fin. Det bästa är at tden går att göra om till en sittvagn så att det inte ens syns att det är en dubbelvagn. med andra ord skulle vi kunna bärja använda den nu, den är to.m. mindre än Caspers nuvarande sittbvagn.


City Select - 9500kr.....Ååååååååå jag vill vara rik alltså...



Phil&Ted - 7500kr

Britax B-Dual - 6500kr



Kommentera här: