1

*Ledighet*



Igår kom min väldigt trevliga regionschef in på jobbet. Hon sa att det bara strålade om mig. och det gör det verkligen just nu! Min mage är klotrunt men putar långt där nere, så jag ser fortfarande rätt smal ut och rör mig väldigt smidigt. Jag upplever helt nya ansiktsdrag (vilken även kom och har stannat efter Casper) och jag känner mig oerhört kvinnlig och vacker. Jag njuter just nu tillsammans med bebisen! För att förstöra det hela bara liite kan jag tillägga att jag dock svettas som en gris, men det är inget som syns på bild ;)

Det luktar Citron-Ajax, favvoskurmedlet. Har suttit med kaffekopp i högsta hugg och knåpat ihop en "växa-säng" till Casper här under morgonen och har nu lyckats torka av den också. Ska bl iotroligt spännande att inviga den idag. Nu när semestern är här (fattar inte hur tiden kan gå så fort, kändes som mars igår!) ska vi ta bort spjälsängen och ersätta den med den nya kreaktionen. Tanken är att ifall det blir kämpigt med nattning och sömn är jag åtminstone ledig från jobbet och kan vara hur dreggig jag vill på dagarna =) Förhoppningsvis kommer nog gå bra, men man vet aldrig med barn. Måste passa på nu, spjälsängen, som A**in ska ha (säger Casper) få stå lite på lur till november. Bättre att börja med Casper redan nu än då, när det ändå kommer vara smått kaos i hans lilla barnhuvud. =)
Gick upp tidigt imorse bara för att få sitta och äta frukost i lugn och ro på balkongen i morgonsolen. Ungen kom isäng sent igår så idag blir det väckning, men skönt att ha hunnit med sig själv först!

Idag blir en lugn och skön dag. En tripp till lekparken med lite fika kanske. Och kaanske kaanske att vi hittar något nytt fint att ha till Caspers säng i Rimbos lilla presentaffär, vi får se.

njut idag!

*puss*

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Vad vacker du är :)

Kommentera här: