0

~*Storlek Förti*~

*suck* Ännu mindre tid att skriva idag! *blöh* Ska starx iväg till bussen för sista arbetsdagen den här veckan. Så underbart skönt! Just därför kanske man inte ska bry sig om hur det går idag. Bara köra järnet, så blir det långhelg som belöning sen. (ledig på måndag *nice*)
Kläderna sitter bara tightare och tightare... Min bruna småprickiga skjorta är preciiis lagom nu (var lite för stor när jag fick den till jul). Det står nog inte på förrän magen spräcker en knapp =) På tal om kläder, minns ni här om dan när jag skrev om de där otroligt snygga jeansen jag skulle köpa. Jag gjorde det, i storlek 40....


STORLEK FÖRTI!!!!!!

Jag har aldrig i hela mitt liv köpt så stora kläder. Iof har de på Lindex rätt smala ben på alla byxor. Och mina ben...Tja.....De ser ungefär ut som oregelbundet stoppta falukorvar.... Så....På Kappahl t.ex. tänker de mer på det, ostoppta falukorvar när de syr sina brallor...

Till lunch ska jag luncha med en klasskamrat som också gör sin praktik här ute i Norrtälje. Ska bli mysigt. Dels för att hon och jag aldrig har lunchat förr, dels för att vi kan sitta och prata "optikerskvaller" *höhö* Då fattar ingen annan runt omkring vad vi pratar om heller det är ju bra.

Som en patient jag hade här om dan sa när jag och en optiker gick igenom mitt resultat:

"Nu förstår jag ingenting, rena fikonspråket.."

Jo, så blir det ju.. =)

puss!

PS! Imorgonbitti har sambon jobbat natt, och kommer alla gånger att väcka mig vid fem när han kommer hem. Lilla jag kommer antagligen inte att somna om, så då har jag hela horgonen på mej att skriva =) DS!

Kommentera här: